Måndag

Måndag igen då.. Nu laddar vi upp en bra start inför en ny vecka! Musiken var inställd idag så har fixat lite ärenden på stan, nu sitter jag i skolan och ska försöka plugga lite. Idag blir det att vara i skolan sen blir det lite plugg hemma och så får vi se vart kvällen leder mig. Dagens händelse på bussen.. Jag sitter i fyra sätet och så sätter sig en äldre dam framför mig och börjar prata med mig. Tanten är väldigt dement och börjar säga till mig att hon hade låst in sitt busskort som hon hade lagt i väskan. Hon börjar tjata om att hon inte kan ta sig hem nu och måste alltså gå 5 mil. Efter en jävla massa tjat så säger jag till henne att hon la busskortet i väskan och behöver inte gå 5 mil. Då gall skriker tanten och säger : Nu får du fan hålla käften , jag orkar inte gå 5 mil säger jag ju! *haha* ja.. man satt ju på helspänd häck där ett tag. Tycker nästan lite synd om att vissa människor blir så dementa.. Ha en super duper bra start på veckan, för det ska jag ha! :) Kramis!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback